Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΤΑ E -MAIL ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΠΡΟΔΡΟΜΟ


1. ΑΣΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ
Κυριακή, 13 Μάρτιος 2011, 5:30
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
Κύριε; (είσαι πράγματι) Πρόδρομε άσε τις κουτοπονηριές μ' εμένα και δημοσίευσε το σχόλιο για να δει ο κόσμος τι πραγματικά γράφω, γιατί θα σε κάνω ρεζίλι στο διαδίκτυο. Αν μέχρι το βράδυ δεν το δημοσιεύσεις θα βγάλω ανακοίνωση στον "Αντιαιρετικό" ότι μου έκοψες το σχόλιο και με την επισκεψιμότητα που έχω και με άλλα μπλογκσποτ που συνεργάζομαι θα μάθει όλο το διαδίκτυο την δειλή πράξη σου. Το τι έχεις εσύ με τον Παναή ποσώς με ενδιαφέρει, αλλά η φασιστική σου συμπεριφορά αυτή με ενδιαφέρει. Ώστε έτσι υπηρετείς τον Χριστό και την Αλήθεια; Τα σχόλια μου και τα ιμέηλ τα έχω αποθηκεύσει καθώς και το ξεδιάντροπο δικό σου που διαστρεβλώνεις τα γραπτά μου και από εβδομάδα θα γίνεις άρθρο και θα μάθει όλο το διαδίκτυο τι σόι είσαι, εσύ που υποτίθεται πως προβάλεις το έργο του Σωτηρόπουλου. Ορίστε και ο τίτλος του "Το μπλογκ Σωτηρόπουλος υπηρετεί την Ορθοδοξία και την Αλήθεια ή τον Φασισμό και το Ψέμα". Περιμένω λοιπόν την επανόρθωση της φασιστικής σου συμπεριφοράς και μετά παίξε με την σέκτα σου που έχεις δημιουργήσει όσο θες.

Χρήστος Παλάντζας 



2. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
Κυριακή, 13 Μάρτιος 2011, 5:49
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
Και κάτι ακόμα "κύριε"; Πρόδρομε. Θα συνδέσω την φασιστική συμπεριφορά σου με την φασιστική συμπεριφορά του ιδιοκτήτη του Πεντηκοστιανού μπλογκ "Άνωθεν Σοφία" που ακριβώς είχε κάνει την ίδια δειλή και φασιστική πράξη με εσένα. Μου είχε διαγράψει τα σχόλια. Τον έκανα άρθρο λοιπόν και ήταν ένας από τους λόγους που αναγκάστηκε να κλείσει. Μήπως τελικά είσαι και εσύ Πεντηκοστιανός και μας το κρύβεις;

Χρήστος Παλάντζας 



3. Χωρίς θέμα ]
Κυριακή, 13 Μάρτιος 2011, 11:48
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
Τώρα που το σκέφτηκα καλύτερα απατεώνα και φασίστα Πρόδρομε, αποφάσισα να πάψω να ασχολούμαι μαζί σου και να σ' αφήσω στην κρίση του Θεού, ο οποίος είμαι βέβαιος πως θα αποδώσει δικαιοσύνη, γιατί δεν αξίζει να ασχολούμαι με άτομα σαν και εσένα που ντροπιάζουν τον Χριστό και την Εκκλησία. Πάντως με την απατεωνιά σου και τον φασισμό σου δικαίωσες τον Παναή, γιατί απεδείχθης πράγματι παπα-βατραχάκι. Όταν ξαναγίνεις άνθρωπος και Χριστιανός ελπίζω να καταλάβεις το σφάλμα σου και να ζητήσεις συγχώρεση από το Θεό.

Χρήστος Παλάντζας



4. [ Χωρίς θέμα ]
Κυριακή, 13 Μάρτιος 2011, 16:10
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
΄Τελικά "κύριε" είσαι επικίνδυνος περισσότερο από ότι πίστευα. Μόλις τώρα με πληροφόρησε ο Παναής πως το ίδιο έχεις κάνει και με τα δικά του σχόλια. Δεν μου λες, κοπτική - ραπτική έχεις σπουδάσει; Γι' αυτό και ανακοίνωση έβαλα στον "Αντιαιρετικό" και άρθρο θα κάνω το φασισμό και την απατεωνιά σου για να μάθει ο κόσμος τι είδους "Ορθόδοξος Χριστιανός" είσαι και τι είδους άνθρωπος χρησιμοποιεί το όνομα του Σωτηρόπουλου.
Την επόμενη Κυριακή το βράδυ - πρώτα ο Θεός- θα είσαι πρωτοσέλιδο στον "Αντιαιρετικό".

Σ' αφήνω τώρα να συνεχίσεις την κοπτική - ραπτική που τόσο γνωρίζεις καλά.

Χρήστος Παλάντζας



5. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ
Δευτέρα, 14 Μάρτιος 2011, 14:04
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
"Κύριε" Πρόδρομε με μπέρδεψες φαίνεται με την αφεντιά σου. Τι είμαι εγώ κανένας φοβιτσιάρης σαν και εσένα να κρύβομαι πίσω από ψεύτικα ονόματα. Τι θα αποκαλύψεις δηλαδή; Κάτι αγνωστο στο κόσμο; Μήπως έκρυψα το όνομά μου και δεν το θυμάμαι; Γράψε ότι θες. Ποσώς με ενδιαφέρει. Την Κυριακή το απόγευμα όπως σου είπα θα μάθει ο κόσμος την φασιστική και απατεωνίστικη πρακτική σου, προς το πρόσωπό μου. Τα σχόλια όπως σου έχω πει τα έχω αποθηκεύσει και εσύ κόψε και ράψε ότι θες. Πάω τώρα για ύπνο. Το απόγευμα θέλω να έχεις πραγματοποιήσει τις απειλες σου. Σιγά μη φοβάμαι άτομα σαν και εσένα. Περιμένω λοιπόν "Κύριε" Πρόδρομε.

Χρήστος Παλάντζας
Υ.Γ. Κάνε όσο κοπτική και ραπτική θέλεις. Τα πάντα τα έχω αποθηκεύσει και θα δουν το φως της δημοσιότητας και να δούμε ποιον θα πιστέψει ο κόσμος. Έναν που φέρνεται φασιστικά κόβοντας τα σχόλια ή έναν που τα αφήνει ελεύθερα. Ιδού η Ρόδος λοιπόν, ιδού και το πήδημα. 



6. ΦΟΒΑΜΑΙ!!!
Τρίτη, 15 Μάρτιος 2011, 5:37
Από:
Προς:
prodromosblog@gmail.com
Τι έγινε "κύριε" Πρόδρομε; Που είναι οι συνταρακτικές αποκαλύψεις σου για το πρόσωπό μου; Βγάλτες επιτέλους για να μπορέσω να κοιμηθώ ήσυχος! Από το ....φόβο μου χτες για τις ... συνταρακτικές σου αποκαλύψεις δεν έκλεισα μάτι. Για να τελειώνει η πλάκα ένα σου λέω. Αν δεν βάλεις όλο το σχόλιό μου για να δει ο κόσμος την απάτη σου και αν δεν ζητήσεις συγγνώμη για την φασισιστική πράξη σου, το άρθρο θα μπει. Και σταμάτα το "παραμύθι" με τους δήθεν σχολιαστές που σε υποστηρίζουν. Δεν είμαστε χτεσινοί στο διαδίκτυο για να μην καταλάβουμε πως είναι η αφεντιά σου. Και ανάρτησε τα ιμέηλ που σου έστειλα, αν θες και κομμένα και ραμμένα όπως συνηθίζεις, τι φοβάσαι; Να σου πω και κάτι μεταξύ μας τώρα. Εκεί που πραγματικά τρομοκρατήθηκα ήταν όταν είπες πως θα αποκαλύψεις ποιος είμαι! Σε παρακαλώ μην το κάνεις! Γιατί δεν θέλω να μάθει ο κόσμος πως δεν λέγομαι Χρήστος Παλάντζας αλλά Κίτσος Ζυγαριάς!!!!
Στο δια ταύτα τώρα. Τελευταία φορά που επικοινωνώ μαζί σου. Ή κάνεις αυτά που σου είπα παραπάνω ή την Κυριακή θα είσαι πρωτοσέλιδο στον "Αντιαιρετικό".
Και σκέψου - εκτός των άλλων- ποιον θα πιστέψει ο κόσμος. Κάποιον που δηλώνει ευθαρσώς το ονοματεπώνυμό του ή κάποιον ανώνυμο που κόβει και ράβει τα σχόλια προσπαθώντας να εξαπατήσει τον κόσμο για ιδίο όφελος. Σκέψου.....

Χρήστος Παλάντζας  



1 σχόλιο:

  1. Έπεσα πάνω στο blog σου και διαβάζω αυτά που γράφεις. Νομίζω ότι και οι δυο σας είστε Ορθόδοξοι. Επιτρέπεται αυτή η συμπεριφορά, ακόμη και αν έχεις δίκαιο;

    Εν Χριστώ,
    Κώστας Αργυρακόπουλος(Silver).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επισκέψεις